Tommy Rook, Voorzitter

Hallo en welkom bij mijn voorstellingsrondje. Ik ben student werktuigbouwkunde aan de Christelijke Hogeschool Windesheim en heb in mijn 21e levensjaar ervaren dat Honours Windesheim een vereniging nodig heeft. Mijn naam is Tommy Rook en ik vind het leuk om samen met getalenteerde mensen aan een project te werken. Achter mijn studie zit uiteraard een interesse in techniek. Deze uit zich op verschillende manieren, maar focust zich vooral op alle verschillende methodes van menselijk transport. Daarnaast vind ik het ook leuk om in de keuken te staan, komende zomer probeer ik me te focussen op drinken maken.

Ik ben dankbaar dat ik met een enthousiast bestuur deze vereniging kan opbouwen. We richten ons op het opzetten van een vereniging waar iedereen enthousiast over wordt. Zo garanderen we dat elke jaargang zich kan aansluiten bij het netwerk wat wij hier samen voor iedereen opbouwen en onderhouden.

Tommy

Voorzitter HvT

Winnie Cheung, Secretaris

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mezelf even voorstellen! Ik ben Winnie Cheung, 22 jaar en secetaris van Honoursvereniging Thorbecke. Momenteel ben ik derdejaars Social Work student op het Windesheim in Zwolle. Tommy, Soraya en ik hebben deze vereniging opgericht op 17 februari 2022. Ik zie een nieuwe vereniging opstarten als een grote uitdaging waar ik met plezier aan ga werken.

In mijn vrije tijd vind ik sociaal bezig zijn en tennissen een leuke tijdsbesteding.

Ik hoop dat wij met de nieuwe leden, er iets moois van maken, vooral leuke activiteiten doen met leuke sfeer en veel gezelligheid met elkaar te beleven. Ik ben benieuwd naar de gezellige activiteiten die gaan komen en de nieuwe Honours leden. Ik wil jullie graag leren kennen!

Je kan me bereiken via: Secretaris@hvthorbecke.nl

Groetjes, Winnie

Soraya Nijkamp, Penningmeester

Ik ben Soraya Nijkamp. Ik ben 25 jaar oud. Vier jaar geleden ben ik begonnen bij de docentenopleiding gezondheidszorg en welzijn. Tijdens de studie heb ik gemerkt dat ik uitdaging miste. Ik heb uitdaging gevonden door eerst een aantal jaar te werken naast mijn studie als docent bij het voortgezet speciaal onderwijs. In mijn 3e schooljaar heb ik het honours programme technology and Society “de nieuwe mens” gevolgd. Ik heb deze variant gekozen, omdat deze het best paste bij mijn opleiding. De tijd met het honours programme heb ik als zeer nuttig ervaren, ik vond het erg leuk om met mensen in gesprek te gaan die een andere kijk op de maatschappelijke onderwerpen hebben en nieuwe dingen te leren die buiten mijn comfortzone liggen.

Na het honours programma heb ik gemerkt dat het erg moeilijk is om deze contacten te onderhouden en het netwerk te blijven verbreden. Dit is voor mij de belangrijkste reden geweest om samen met Tommy en Winnie deze vereniging op te zetten. En hopelijk komen er meer leden om het netwerk met zijn allen op een leuke, gezellige en vrijblijvende manier te verbreden.

Vriendelijke groet,
Soraya Nijkamp